שטיחים מקיר לקיר בתל אביב

שטיחים מקיר לקיר בתל אביב

שטיחים מקיר לקיר מגיעים באינספור צבעים מרקמים ודפוסים וקל למצוא את דפוס השטיח הנכון התואם את הסגנון שלכם, הצרכים הפונקציונליים, ואת התקציב. אנו מגיעים עד אליך בכל אזור תל אביב וגוש דן ואף לאזורים מרוחקים יותר.

ביטחון ובריאות

עד כמה שזה נשמע מוזר השטיח משפר את איכות האוויר בבית, בתנאי שמבצעים שאיבה של השטיח בתדירות של פעם או פעמיים בשבוע, סיבי הצמר של השטיח לוכדים את האבק המרחף באוויר ולא מאפשרים לו להסתחרר בחדר ומשם למערכות הנשימה שלנו.
השטיח מונע החלקה של ילדים קטנים וכן של קשישים, ריפוד השטיח במקרים רבים מונע פציעות ממעידות ונפילות של ילדים קטנים ומבוגרים ובמקרים רבים אף מציל חיים. אם אתם רוצים להגן על יקירכם או על הוריכם המבוגרים, אין ספק ששטיח יכול להיות אחד האלמנטים בבית שיכול לעזור במשימה.

מניעת רעשים

השטיחים סופגים רעשים בבית ואינם מחזירים הד, זה תורם לאקוסטיקה הכללית של הבית בהאזנה למוזיקה ויכול להיות מאוד משמעותי בבתים בהם מתגוררים ליקויי שמיעה.
השטיח גם מונע רעש בהליכה על הרצפה, הוא סופג את הרעשים והאווירה בבית שקטה ונעימה יותר, לכן מאוד מומלץ להתקין שטיחים בכל בית ובמיוחד בבתים בהם יש לדיירים ובעיקר לילדים רגישות יתר לרעשים, השטיח יכול לשפר את ההרגשה של ילדים עם רגישות יתר.

הטיפול  בשטיחים

שטיחים יכולים להחזיק זמן רב בבית, קל מאוד לטפל בשטיחים, הטיפול האלמנטרי כולל שאיבה, ניתן לשאוב יום יום אך גם פעמיים בשבוע זה מספיק, ניתן להוסיף לפני השאיבה אבקה לניקוי שטיחים או קצף מיוחד לניקוי השטיח, הוא גם ינקה את השטיח וגם ישאיר שובל של ריח טוב ונעים בשטיח ובבית.
בכתמים יש לטפל בזהירות עם מסיר כתמים, תחילה יש לנסות את החומר על דוגמא של השטיח ורק לאחר בדיקה זו לבצע את הניקוי על השטיח עצמו.
בכל מקרה בו נגרם נזק רציני לשטיח ניתן לתקן זאת בנקל על ידי החלפת הקטע שנפגע במקטע חדש, פשוט מקלפים את הקטע הפגום ומדביקים מקטע חדש של שטיח.

בסופו של דבר עם יתרונות כל כך משמעותיים קל לראות איך ריצוף עם שטיחים מקיר לקיר הוא אופציה נהדרת, כמובן זה תלוי בתקציב ובטעם האסתטי שלכם.
נשמח לעמוד לרשותכם, אם הנכם מתגוררים באזור תל אביב התקשרו ונגיע עד אליכם עם קטלוג שטיחים.

לקריאה נוספת
שטיחים מקיר לקיר כריצוף לבית – יתרונות
שטיחים מקיר לקיר כריצוף לבית

אם אתם מתכננים בית חדש או רק מבצעים שיפוץ בבית מגוריכם או שאתם מתכננים להחליף חיפוי רצפה או ריצוף ישנן - קראו עוד

תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף
תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף

לשטיחים יש מספר יתרונות לא קטן על כל ריצוף אחר, להלן עשר יתרונות לריצוף הבית בשטיח מקיר לקיר, ונקודות חדשות - קראו עוד

הבחירה הפופולרית של בעלי בתים
שיטות התקנת שטיח מקיר לקיר כולל ספוג מתחת לשטיח

השטיח הוא בחירה  פופולרית בקרב בעלי בתים רבים,  הוא יוצר בית מרשים עם עיצובים מרשימים. השטיח הוא חם, שקט, רגוע - קראו עוד

שיטות של מקצוענים לניקוי שטיחים
שיטות של מקצוענים לניקוי שטיחים

למרות מיטב המאמצים לשמור על שטיח מקיר לקיר במצב נקי ורענן בסופו של דבר יתרחשו מספר תאונות שיצריכו טיפול מיוחד - קראו עוד

אחזקה וניקיון של שטיחים מקיר לקיר
תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף

שטיח בריא הוא שטיח שמריח טוב  ללא כתמים וללא חורים או חבלות אחרות, אז איך ניתן לשמור על שטיח נקי - קראו עוד

היתרונות של שטיחים בבית
היתרונות של שטיחים לבית

אם אתה  מתלבט וקשה לך להחליט איזה ריצוף להתקין בבית שלך, המשך לקרוא כדי לגלות מדוע שטיח הוא החלטה נבונה - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה