מחיר התקנת שטיחים מקיר לקיר

מחיר התקנת שטיחים מקיר לקיר

שטיח מקיר לקיר יכול לשנות כל חדר, להוסיף חמימות, נוחות וסטייל. עם זאת, ההחלטה להשקיע בשטיחים מקיר לקיר כזה כוללת יותר מסתם בחירת עיצוב חשוב לבדוק את איכות החומר, את עלויות העבודה ודמי ההתקנה.

איכות וסוג החומר

השיקול הראשון בקביעת המחיר של שטיחים מקיר לקיר הוא החומר עצמו. השטיחים מגיעים במגוון חומרים, לכל אחד מאפיינים ומחיר משלו. ניילון, פוליאסטר, צמר ואולפין הם מהחומרים הנפוצים ביותר בשימוש בייצור שטיחים, כאשר צמר בדרך כלל הוא היקר ביותר בשל העמידות והתחושה היוקרתית שלו.

איכות השטיח נמדדת במונחים של צפיפות וגובה הסיבים, והם משפיעים על על מחירו. צפיפות גבוהה יותר וסיבים גבוהים יותר יוצרים לרוב מראה ותחושה יוקרתיים יותר, ובהתאם העלות גבוהה יותר.

גודל השטיח

גודל שטח ההתקנה של שטיח הוא גורם מכריע נוסף בקביעת המחיר הכולל. שטיח נמכר בדרך כלל לפי מטר מרובע, כך שחדרים גדולים יותר ידרשו באופן טבעי יותר חומר, ובכך יגדילו את העלות. חיוני למדוד את השטח במדויק כדי למנוע עודפים או חוסרים של כמות השטיח.

עלויות עבודה

עלויות העבודה מהוות חלק ניכר מהמחיר הכולל של שטיחים מקיר לקיר. התקנה מקצועית מבטיחה את הנחת השטיח בצורה נכונה וממקסמת את אורך חייו ומראהו. עלויות העבודה עשויות להשתנות בהתאם לגורמים כמו מורכבות ההתקנה, מצב תשתית הרצפה והמיקום.

ההתקנה כוללת בדרך כלל מספר שלבים, כולל הסרת ריצוף ישן, הכנת תשתית הרצפה, הנחת ספוג השטיח ולבסוף התקנת השטיח עצמו. כל אחד מהשלבים הללו דורש מיומנות ודיוק, מה שמוסיף לעלות העבודה הכוללת.

עלויות התקנה נוספות

בנוסף לעבודה, ישנן מספר עלויות נוספות הקשורות להתקנת שטיחים שיש לקחת בחשבון

רפידת שטיח: רפידת שטיח, המכונה גם כרית או תחתית, חיונית למתן תמיכה ולהארכת חיי השטיח. עלות רפידה תהיה תלויה בחומר ובעובי שלה, כאשר רפידות איכותיות יותר עולות בדרך כלל יותר.

חיתוך ותפירה: בהתאם לגודל החדר ולצורתו, ייתכן שיהיה צורך לקצץ ולתפור את השטיח כך שיתאים בצורה נכונה. תהליך זה דורש עבודה נוספת ועלול לגרור חיובים נוספים.

הזזה ופינוי רהיטים: אם החדר מכיל רהיטים, יהיה צורך להזיז אותו לפני תחילת ההתקנה. חלק מהמתקינים מציעים שירותי הזזה ופינוי רהיטים תמורת תשלום נוסף.

התקנת שטיח על מדרגות: התקנת שטיח על מדרגות דורשת טכניקות מיוחדות ועלולה לגרור עלויות עבודה גבוהות יותר מאשר משטחים שטוחים.

הובלה: אם השטיח מועבר מספק, ייתכנו דמי משלוח הקשורים בהובלת החומר לאתר ההתקנה.

מחיר התקנת שטיחים מקיר לקיר נקבע על פי שילוב של גורמים, לרבות איכות החומר, גודל השטח, עלויות עבודה והוצאות התקנה נוספות. למרות שהעלות היא ללא ספק שיקול חשוב, חיוני לאזן אותה עם גורמים כמו עמידות, אסתטיקה וערך לטווח ארוך כדי להבטיח שביעות רצון מהמוצר הסופי.

המחירים המקובלים היום בשוק הישראלי להתקנת שטיחים נע בין  50 ₪ ל 150 ₪ תלוי במורכבות ההתקנה.

לקריאה נוספת
שטיחים מקיר לקיר כריצוף לבית – יתרונות
שטיחים מקיר לקיר כריצוף לבית

אם אתם מתכננים בית חדש או רק מבצעים שיפוץ בבית מגוריכם או שאתם מתכננים להחליף חיפוי רצפה או ריצוף ישנן - קראו עוד

תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף
תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף

לשטיחים יש מספר יתרונות לא קטן על כל ריצוף אחר, להלן עשר יתרונות לריצוף הבית בשטיח מקיר לקיר, ונקודות חדשות - קראו עוד

הבחירה הפופולרית של בעלי בתים
שיטות התקנת שטיח מקיר לקיר כולל ספוג מתחת לשטיח

השטיח הוא בחירה  פופולרית בקרב בעלי בתים רבים,  הוא יוצר בית מרשים עם עיצובים מרשימים. השטיח הוא חם, שקט, רגוע - קראו עוד

שיטות של מקצוענים לניקוי שטיחים
שיטות של מקצוענים לניקוי שטיחים

למרות מיטב המאמצים לשמור על שטיח מקיר לקיר במצב נקי ורענן בסופו של דבר יתרחשו מספר תאונות שיצריכו טיפול מיוחד - קראו עוד

שטיחים מקיר לקיר בתל אביב
שטיחים מקיר לקיר בתל אביב

שטיחים מקיר לקיר מגיעים באינספור צבעים מרקמים ודפוסים וקל למצוא את דפוס השטיח הנכון התואם את הסגנון שלכם, הצרכים הפונקציונליים, - קראו עוד

אחזקה וניקיון של שטיחים מקיר לקיר
תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף

שטיח בריא הוא שטיח שמריח טוב  ללא כתמים וללא חורים או חבלות אחרות, אז איך ניתן לשמור על שטיח נקי - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה