מחיר התקנת שטיח מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר יכולים להעניק לבית מראה חדש ולשפר את העיצוב הקיים. שטיחים מהווים משטח מאוד נוח למדרך לרגליים, השטיחים מוסיפים חמימות לחדר ומהווים בחירה מצוינת למי שמחפש אפשרות ריצוף מגוונת במראה ובעיצוב משפר את הבידוד ומבודד רעשים. . עם זאת, לפני שמחליטים על התקנת שטיחים מקיר לקיר, חשוב להבין את העלויות הכרוכות בתהליך ההתקנה.

עלות התקנת שטיחים מקיר לקיר יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים. ראשית, גודל החדר או האזור המיועד לשטיח. חדרים גדולים יותר דורשים יותר שטיח ולכן העלות תהייה גבוהה יותר הן בשל כמות השטיח והן בשל עלות ההתקנה. באופן דומה, שטיחים שיש להתקין בחדר בעל צורה לא סדירה עשויים לדרוש יותר עבודה, מה שגם יעלה את עלות ההתקנה. בנוסף, סוג ואיכות השטיח שנבחר ישפיעו גם הם על העלות. שטיחים יוקרתיים  יעלו יותר להתקנה מאשר שטיחים פשוטים יותר.

עלויות ההתקנה מחושבות בדרך כלל על בסיס של מטר מרובע, זה כולל חומרים ועבודה יחד ניתן לבקש הצעת מחיר לכל אחד מהמרכיבים בנפרד עלות השטיח ועלות העבודה. עלות החומרים יכולה להשתנות משמעותית בהתאם לסוג השטיח הנבחר. לדוגמה, שטיחי פוליאסטר בדרך כלל זולים במיוחד, בעוד שטיחי צמר יוקרתיים יכולים להיות מאוד יקרים. עלויות העבודה עבור ההתקנה יכולות להשתנות גם בהתאם למורכבות העבודה ולמומחיות של צוות ההתקנה.

בנוסף לעלויות החומר והעבודה, יש לקחת בחשבון הוצאות נוספות. כמו הסרה  של שטיחים ישנים, לעיתים גם ליטוש הרצפה משאריות של דבק או חומרי הדבקה של השטיח הישן, יתכן מאוד שתוסיפו עוד עלות  עבור הזזת הרהיטים, או שתדאגו לפנות החדר בעצמיכם. יתכנו גם עלויות נוספות בהתאם לסוג הריפוד או הספוג שיונח מתחת לשטיח מקיר לקיר, הספוג מאוד חשוב לעיצוב הסופי.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בעת הערכת עלות התקנת שטיחים מקיר לקיר הוא הכנת רצפה. אם הרצפה פגומה או לא אחידה, ייתכן שיידרש תיקון או פילוס הרצפה לפני שניתן יהיה להתקין את השטיח. העלות של הכנת תת רצפת יכולה להשתנות בהתאם להיקף הנזק, ולמצב הרצפה.

לסיכום, עלות התקנת שטיחים מקיר לקיר יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים, ביניהם גודל החדר, סוג השטיח ועלויות העבודה. חשוב לקחת בחשבון את כל הגורמים הללו בעת הערכת העלות הכוללת של ההתקנה. כמו כן, חשוב לבחור בחברת התקנה בעלת מוניטין עם אנשי מקצוע מנוסים שיוכלו להבטיח שההתקנה תתבצע בצורה נכונה ויעילה, תוך מיקסום ערך ההשקעה שלכם.

להלן מחירון מומלץ התקנת שטיחים מקיר לקיר

שטיח לולאות על ספוג
80-120 ש”ח למ”ר

שטיח לולאות על גומי
90-140 ש”ח למ”ר

שטיח מקיר לקיר לולאות צפוף
65-90 ש”ח למ”ר

שטיחים מקיר לקיר – וורלד וויד
120-150 ש”ח למ”ר

שטיחים מקיר לקיר – אוטוסטרדה פסים
80-100 ש”ח למ”ר

הדבקת שטיחים מקיר לקיר עד 20 מ”ר
30-60 ש”ח למ”ר

הדבקת שטיחים מקיר לקיר עד 50 מ”ר
20-40 ש”ח למ”ר

הדבקת שטיחים מקיר לקיר מעל 100 מ”ר
10-30 ש”ח למ”ר

התקנת שטיחים מקיר לקיר למשרד
10-150 ש”ח למ”ר

התקנת שטיחים מקיר לקיר לבית
10-150 ש”ח למ”ר

הוספת פאנל
5-10 ש”ח למ”ר

הוספת ספוג
10-15 ש”ח למ”ר

לקריאה נוספת
שטיחים מקיר לקיר כריצוף לבית – יתרונות
שטיחים מקיר לקיר כריצוף לבית

אם אתם מתכננים בית חדש או רק מבצעים שיפוץ בבית מגוריכם או שאתם מתכננים להחליף חיפוי רצפה או ריצוף ישנן - קראו עוד

תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף
תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף

לשטיחים יש מספר יתרונות לא קטן על כל ריצוף אחר, להלן עשר יתרונות לריצוף הבית בשטיח מקיר לקיר, ונקודות חדשות - קראו עוד

הבחירה הפופולרית של בעלי בתים
שיטות התקנת שטיח מקיר לקיר כולל ספוג מתחת לשטיח

השטיח הוא בחירה  פופולרית בקרב בעלי בתים רבים,  הוא יוצר בית מרשים עם עיצובים מרשימים. השטיח הוא חם, שקט, רגוע - קראו עוד

שיטות של מקצוענים לניקוי שטיחים
שיטות של מקצוענים לניקוי שטיחים

למרות מיטב המאמצים לשמור על שטיח מקיר לקיר במצב נקי ורענן בסופו של דבר יתרחשו מספר תאונות שיצריכו טיפול מיוחד - קראו עוד

שטיחים מקיר לקיר בתל אביב
שטיחים מקיר לקיר בתל אביב

שטיחים מקיר לקיר מגיעים באינספור צבעים מרקמים ודפוסים וקל למצוא את דפוס השטיח הנכון התואם את הסגנון שלכם, הצרכים הפונקציונליים, - קראו עוד

אחזקה וניקיון של שטיחים מקיר לקיר
תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף

שטיח בריא הוא שטיח שמריח טוב  ללא כתמים וללא חורים או חבלות אחרות, אז איך ניתן לשמור על שטיח נקי - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה