שטיחים מקיר לקיר, טרנדים חדשים בעיצוב הבית והמשרד

שטיחים מקיר לקיר, טרנדים חדשים בעיצוב הבית והמשרד

שטיחים מקיר לקיר מספקים משטח נוח ורך נעים וחמים מתחת לרגליים, ויכולים להוסיף מגע של חמימות ויוקרה לכל חלל. עם זאת, בשנים האחרונות יש כמה טרנדים חדשים בעיצוב הבית והמשרד בכל הנוגע לשטיחים מקיר לקיר. בואו נסתכל מקרוב על כמה מהמגמות הללו.

קודם כל, חל מהלך לעבר חומרים טבעיים וברי קיימא יותר בעיצוב שטיחים. צרכנים רבים מחפשים כעת שטיחים העשויים מחומרים כמו צמר, ויוטה, המתחדשים ומתכלים. חומרים אלה הם לעתים קרובות גם היפואלרגניים וללא כימיקלים קשים, מה שהופך אותם לבחירה בריאה יותר עבור האנשים והסביבה.

טרנד נוסף בשטיחים מקיר לקיר הוא שימוש בדוגמאות וצבעים נועזים המושכים את העין. במקום הגוונים הנייטרליים המסורתיים. מעצבים משלבים כעת צבעים בהירים ודפוסים נועזים כדי ליצור אמירה לכל חדר. זה יכול להיות יעיל במיוחד בחללים עם עיצוב מינימלי, שכן שטיח צבעוני יכול לספק עניין ואישיות.

לצד מגמה זו של דוגמאות וצבעים נועזים, ישנה גם תנועה לעבר עיצובים מופשטים וגיאומטריים יותר. סוגים אלה של דפוסים יכולים ליצור תחושת עומק ותנועה, וניתן להשתמש בהם כדי למשוך את העין לעבר אזור מסוים בחדר. ניתן להשתמש בהם גם ליצירת תחושת איזון והרמוניה בחלל, על ידי קשירת צבעים ומרקמים שונים בצורה מגובשת.

בנוסף למגמות העיצוב הללו, גברה התעניינות גם בשטיחים בעלי תחושה מרקם ומגע. ניתן להשיג זאת באמצעות שימוש בטכניקות אריגה שונות, כגון שטיחי לולאות. שטיחים בעלי מרקם יכולים להוסיף תחושת עומק ומימד לחלל, ויכולים גם לעזור באקוסטיקה של החלל ולהפחית את רמות הרעש.

בשנים האחרונות חל מעבר לעיצובי שטיחים גמישים ומודולריים יותר, במיוחד בחללי משרדים. במקום שטיחים מסורתיים מקיר לקיר, מעצבים רבים בוחרים כיום באריחי שטיחים מקיר לקיר שניתן להחליף בקלות או לסדר מחדש לפי הצורך. הדבר מאפשר גמישות רבה יותר מבחינת עיצוב, וכן מקל על תחזוקה וניקוי השטיח לאורך זמן.

להלן דוגמה כזו משדה התעטפה בן גוריון בארץ

אריחי שטיחים מקיר לקיר
אריחי שטיחים מקיר לקיר

לסיכום, בעוד שטיחים מקיר לקיר נותרו בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים רבים, יש כמה טרנדים חדשים בעיצוב שטיחים שכדאי לשים לב אליהם. מחומרים טבעיים וברי קיימא ועד לצבעים ודפוסים נועזים, עיצובי מרקם ואפשרויות מודולריות, יש הרבה אפשרויות מרגשות עבור כל מי שמחפש לעדכן את החלל שלו. בסופו של דבר, המפתח הוא למצוא שטיח שלא רק נראה נהדר, אלא גם מרגיש נוח ופונקציונלי בהקשר של החדר.

לקריאה נוספת
שטיחים מקיר לקיר כריצוף לבית – יתרונות
שטיחים מקיר לקיר כריצוף לבית

אם אתם מתכננים בית חדש או רק מבצעים שיפוץ בבית מגוריכם או שאתם מתכננים להחליף חיפוי רצפה או ריצוף ישנן - קראו עוד

תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף
תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף

לשטיחים יש מספר יתרונות לא קטן על כל ריצוף אחר, להלן עשר יתרונות לריצוף הבית בשטיח מקיר לקיר, ונקודות חדשות - קראו עוד

הבחירה הפופולרית של בעלי בתים
שיטות התקנת שטיח מקיר לקיר כולל ספוג מתחת לשטיח

השטיח הוא בחירה  פופולרית בקרב בעלי בתים רבים,  הוא יוצר בית מרשים עם עיצובים מרשימים. השטיח הוא חם, שקט, רגוע - קראו עוד

שיטות של מקצוענים לניקוי שטיחים
שיטות של מקצוענים לניקוי שטיחים

למרות מיטב המאמצים לשמור על שטיח מקיר לקיר במצב נקי ורענן בסופו של דבר יתרחשו מספר תאונות שיצריכו טיפול מיוחד - קראו עוד

שטיחים מקיר לקיר בתל אביב
שטיחים מקיר לקיר בתל אביב

שטיחים מקיר לקיר מגיעים באינספור צבעים מרקמים ודפוסים וקל למצוא את דפוס השטיח הנכון התואם את הסגנון שלכם, הצרכים הפונקציונליים, - קראו עוד

אחזקה וניקיון של שטיחים מקיר לקיר
תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף

שטיח בריא הוא שטיח שמריח טוב  ללא כתמים וללא חורים או חבלות אחרות, אז איך ניתן לשמור על שטיח נקי - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה