עודפי שטיחים מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר
בשלב של בחירת שטיחים מקיר לקיר בידקו ראשית אם יש עודפים, לעיתים קרובות ניתן למצוא עודפי יצור או עודפים מהתקנות גדולות שנותרו ללא מענה.
שטיחים הם בחירה מצוינת לריצוף בבתים ועסקים רבים. עם זאת, עם כל כך הרבה סוגים שונים של שטיחים זמינים, זה יכול להיות מאתגר לדעת איזה מהם לבחור. בסקירה זו, נבדוק את סוגי השטיחים השונים ואת המחירים שלהם כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת.
שטיח ניילון הוא בחירה פופולרית בשל העמידות והחוסן שלו. הוא עמיד בפני כתמים וקל לניקוי, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אזורים עם תנועה גבוהה. שטיחי ניילון עולים בדרך כלל בין 15 ל-45 דולר לחצר רבוע.
שטיח פוליאסטר הוא בחירה פופולרית נוספת, הידועה ברכות ובצבעים מרהיבים שלו. הוא גם עמיד בפני כתמים, אם כי לא עמיד כמו ניילון. שטיחי פוליאסטר עולים בדרך כלל בין 10 ל-35 דולר למטר מרובע.
שטיח אולפין הוא אופציה ידידותית לתקציב, המשמשת לעתים קרובות במסגרות מסחריות בשל עמידותו בפני בלאי. זה לא נוח כמו אפשרויות שטיחים אחרות, אבל זה מצוין בדחיית לחות וכתמים. שטיחי אולפין עולים בדרך כלל בין 8 ל-25 דולר למטר מרובע.
שטיח צמר הוא אופציה יוקרתית הידועה ביוקרה ובעמידותו. הוא עמיד בפני כתמים ומעכב בעירה באופן טבעי, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור בתים עם ילדים צעירים או חיות מחמד. שטיחי צמר עולים בדרך כלל בין 50 ל-100 דולר לחצר רבוע.
שטיח ברבר הוא בחירה פופולרית בשל עמידותו וקלות התחזוקה שלו. הוא עשוי מסיבים בלולאות והוא מצוין בהסתרת לכלוך וכתמים. שטיחים ברבריים עולים בדרך כלל בין 15 ל-35 דולר לחצר רבוע.
שטיח חתוך לולאה הוא סגנון ייחודי המשלב סיבים חתוכים ולולאות ליצירת דוגמה. הוא מצוין בהסתרת עקבות וכתמים ובעל מראה ייחודי עם מרקם. שטיחים חתוכים ולולאים עולים בדרך כלל בין 20 ל-45 דולר לחצר רבוע.
לסיכום, ניתן להשיג שטיחים בסוגים ובמחירים שונים המתאימים להעדפות ותקציבים שונים. כמובן שאם מצאתם עודפים הרי המחיר יהיה בהתאם, ניילון ופוליאסטר הם אפשרויות פופולריות בשל העמידות וקלות התחזוקה שלהם, בעוד שצמר הוא אופציה יוקרתית המספקת עמידות מצוינת לכתמים. שטיחים ברבריים ושטיחים חתוכים ולולאות הם סגנונות ייחודיים המציעים עמידות ומרקם מצוינים לכתמים. בסופו של דבר, סוג השטיח שתבחר יהיה תלוי בצרכים ובתקציב הספציפיים שלך. על ידי התחשבות בסוגי השטיחים השונים ובמחיריהם המתאימים, תוכלו לקבל החלטה מושכלת לגבי השטיח הטוב ביותר עבור הבית או העסק שלכם.
לקריאה נוספת
שטיחים מקיר לקיר כריצוף לבית – יתרונות
שטיחים מקיר לקיר כריצוף לבית

אם אתם מתכננים בית חדש או רק מבצעים שיפוץ בבית מגוריכם או שאתם מתכננים להחליף חיפוי רצפה או ריצוף ישנן - קראו עוד

תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף
תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף

לשטיחים יש מספר יתרונות לא קטן על כל ריצוף אחר, להלן עשר יתרונות לריצוף הבית בשטיח מקיר לקיר, ונקודות חדשות - קראו עוד

הבחירה הפופולרית של בעלי בתים
שיטות התקנת שטיח מקיר לקיר כולל ספוג מתחת לשטיח

השטיח הוא בחירה  פופולרית בקרב בעלי בתים רבים,  הוא יוצר בית מרשים עם עיצובים מרשימים. השטיח הוא חם, שקט, רגוע - קראו עוד

שיטות של מקצוענים לניקוי שטיחים
שיטות של מקצוענים לניקוי שטיחים

למרות מיטב המאמצים לשמור על שטיח מקיר לקיר במצב נקי ורענן בסופו של דבר יתרחשו מספר תאונות שיצריכו טיפול מיוחד - קראו עוד

שטיחים מקיר לקיר בתל אביב
שטיחים מקיר לקיר בתל אביב

שטיחים מקיר לקיר מגיעים באינספור צבעים מרקמים ודפוסים וקל למצוא את דפוס השטיח הנכון התואם את הסגנון שלכם, הצרכים הפונקציונליים, - קראו עוד

אחזקה וניקיון של שטיחים מקיר לקיר
תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף

שטיח בריא הוא שטיח שמריח טוב  ללא כתמים וללא חורים או חבלות אחרות, אז איך ניתן לשמור על שטיח נקי - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה