שטיחים מקיר לקיר כריצוף לבית – יתרונות

שטיחים מקיר לקיר כריצוף לבית

אם אתם מתכננים בית חדש או רק מבצעים שיפוץ בבית מגוריכם או שאתם מתכננים להחליף חיפוי רצפה או ריצוף ישנן מספר אופציות החל מריצוף פורצלן קרמיקה שיש ועוד ריצופי אבן ובטון או חיפויי עץ גושני ולחלופין חיפוי פרקט או האפשרות האחרונה, שטיח מקיר לקיר,

לכל אחת מהאופציות שמנינו כן יתרונות וחסרונות רבים, אך ניתן לנצל את היתרון היחסי של כל חיפוי ולהתאימו למרחב אותו רוצים לחפות בבית או במשרד וכך לקבל תוצאה אידיאלית למרחב אותו אנו משפצים, למשל לא תחפו את המטבח בשטיח מקיר לקיר אבל הפתרון של שטיח מקיר לקיר יהיה מעולה לחדרי השינה או למסדרונות המובילים לחדרי השינה.

עיצוב

אחד היתרונות הבולטים של שטיחים מקיר לקיר הוא הגמישות שבעיצוב, ניתן לעצב כל מרחב בצורה שונה ולשלב את הריהוט עם סוג השטיח ועם הטקסטורה של השטיח, שטיחים יוצרים יחד עם ריהוט מתאים אווירה נינוחה וחמה.

חמימות

אין ספק ששטיחים מעניקים חום תרתי משמע, שטיחים מקיר לקיר בכל חלל מעניקים חום בכך שהם מבודדים את הרצפה הקרה ושומרים על החום המרחבים ובחללים בהם הם מותקנים, סיבי השטיח יוצרים מיקרו אקלים בו תחלופת האוויר נמוכה ולכן החום אינו בורח בדיוק כפי שפועלת פרווה של בעלי חיים, ואז החום נשמר בחדר ואינו זולג חזרה לרצפת החדר.

החמימות אינה רק פיזית, היא גם חמימות מנטלית, נעים יותר להשתרע על שטיח יחד עם המשפחה והילדים, לצפות בסרט טוב או לשחק על השטיח, ביחוד בימי החורף הקרים, השטיחים יוצרים אוירה חמה של משפחתיות.

ניקיון

אנשים נוטים לחשוב שקשה לשמור על נקיון של בית עם שטיחים, אבל ראו זה פלא אלפי מלונות בכל העולם מצליחים לשמור על הניקיון ועושים זאת יותר טוב ממלונות ללא שטיחים, כמובן שזה גם תלוי באיכות השטיח, אך מאוד קל ופשוט לנקות שטיחים, יש לשאוב אותם כפעמיים בשבוע ואתם תקבלו שטיח נקי מאבק ונעים למגע.

בריאות

בניגוד לדעה הרווחת שטיחים מעולים לאנשים הסובלים מאסטמה,, כמובן אם שואבים אותם בהתאם, אך ידוע כי שטיחים לא מאפשרים לאבק להסתובב באוויר החדר ולוכדים את האבק מהחדר וכל שנותר הוא פשוט לשאוב אותו מהשטיח שלכד אותו.

פן נוסף בבריאות הוא למבוגרים שבינינו, השטיח מונע החלקה של קשישים ובמקרה של נפילה או מעידה השטיח שומר על הקשיש מפני פציעה קשה על ידי בלימת זעזועים וחבלות קשות, אנשים מבוגרים נותים להחליק על רצפה רטובה או על פרקט עץ, אך על שטיח ישנה יציבה טובה מאוד והסיכוי לחליק על השטיח נמוך מאוד, הדבר נכון גם לגבי פעוטות, קל להם יותר לזחול וללכת על שטיח וגם כאן במקרה של נפילה הפגיעה מינימלית ונפגת על ידי השטיח.

אני בטוח שלאחר קריאת שורות אלו וגילוי מחדש של יתרונות השטיח מקיר לקיר זו תהייה אופציה מוחשית יותר למרחבים מסויימים בבבית ובמוסדות.

לקריאה נוספת
תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף
תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף

לשטיחים יש מספר יתרונות לא קטן על כל ריצוף אחר, להלן עשר יתרונות לריצוף הבית בשטיח מקיר לקיר, ונקודות חדשות - קראו עוד

הבחירה הפופולרית של בעלי בתים
שיטות התקנת שטיח מקיר לקיר כולל ספוג מתחת לשטיח

השטיח הוא בחירה  פופולרית בקרב בעלי בתים רבים,  הוא יוצר בית מרשים עם עיצובים מרשימים. השטיח הוא חם, שקט, רגוע - קראו עוד

שיטות של מקצוענים לניקוי שטיחים
שיטות של מקצוענים לניקוי שטיחים

למרות מיטב המאמצים לשמור על שטיח מקיר לקיר במצב נקי ורענן בסופו של דבר יתרחשו מספר תאונות שיצריכו טיפול מיוחד - קראו עוד

שטיחים מקיר לקיר בתל אביב
שטיחים מקיר לקיר בתל אביב

שטיחים מקיר לקיר מגיעים באינספור צבעים מרקמים ודפוסים וקל למצוא את דפוס השטיח הנכון התואם את הסגנון שלכם, הצרכים הפונקציונליים, - קראו עוד

אחזקה וניקיון של שטיחים מקיר לקיר
תשעה יתרונות ליישום שטיח מקיר מקיר בריצוף

שטיח בריא הוא שטיח שמריח טוב  ללא כתמים וללא חורים או חבלות אחרות, אז איך ניתן לשמור על שטיח נקי - קראו עוד

היתרונות של שטיחים בבית
היתרונות של שטיחים לבית

אם אתה  מתלבט וקשה לך להחליט איזה ריצוף להתקין בבית שלך, המשך לקרוא כדי לגלות מדוע שטיח הוא החלטה נבונה - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה